OTELO2U.NET Your Internet Cash Generator

Wednesday, July 18, 2007

Marketing Plan








Super Starter Plan



1. Plan ini dapat dinikmati selama 2 bulan pertama bagi setiap pendaftaran ahli baru.

2. Anda akan mendapat 25% daripada setiap reload Level 1 anda bagi setiap Ahli yang baru mendaftar untuk 2 bulan pertama, 15% bagi Level ke 2 bagi setiap Ahli yang baru mendaftar untuk 2 bulan pertama dan 10% bagi Level ke 3 bagi setiap Ahli baru yang mendaftar untuk 2 bulan pertama.

3. Ini bermakna, apabila anda mencari sebanyak 4 orang ahli baru, anda sudah mendapat pulangan modal dan setiap kemasukan Ahli selepas itu adalah PROFIT!!

4. Plan ini baru dilancarkan pada 1 Julai 2007 dan kesannya amat positif dan bisnes ini amat pantas berkembang!!

5. Sebagai Contoh, Sekiranya anda mencari 5 orang rakan menyertai TD Tone mengikut plan RM100 dan rakan anda menduplikasi teknik anda, hanya hingga level ke 3 sahaja, TD Tone berupaya menjana pendapatan sebanyak RM1,750!!



TD Tone Plan

1. Selepas 2 bulan ahli baru mendaftar, plan akan berubah sehingga 8 Level dan nilai peratusnya adalah seperti gambarajah di sebelah.

2. Ini bermakna, sekiranya terdapat ahli baru mendaftar pada Level ke 4 anda, anda hanya akan mendapat bonus sebanyak 12% pada bulan ke 3 penyertaan mereka dalam bisnes TD Tone. Bagi Level 1 - 3, Nilai peratus mereka akan berubah pada bulan ke 3 dari 25%, 15% dan 10 % kepada 5%, 5% dan 12%

3. Anda perlu mempunyai sebanyak "n" downline untuk menikmati sebanyak "n" level. Sebagai contoh pada rajah di atas, sekiranya anda mencari 5 orang rakan menyertai Bisnes TD Tone pada Level 1 anda, Anda hanya akan dapat menikmati bonus sehingga level ke-5 sahaja walaupun terdapat ahli di level ke-6 dan ke atas. Anda dapat melihat contoh sekiranya anda mendapat 5 orang rakan dan setiap level itu menduplikasi dengan mencari 5 orang rakan menyertai bisnes TD Tone dengan nilai RM100, Anda berpotensi untuk menjana pendapatan sehingga RM 46,650!!!

4. Bonus hanya terhad sehingga level ke 8 sahaja walaupun anda mempunyai lebih daripada 8 downline di Level 1. Oleh itu anda dinasihatkan untuk meletakkan orang ke-9 pada level ke2 anda sekaligus membantu rakan2 anda di level 1 untuk menjalankan bisnes ini.



No comments: